Myynti- ja toimitusehdot

 

MYYNTI- JA TOIMITUSEHDOT


Anadian, keittiötarviketukun verkkokauppa on tarkoitettu ainoastaan yrityksille. Epäselvissä tilanteissa ota yhteys myyntiin. Näitä ehtoja sovelletaan, ellei ole sovittu toisin asiakkaan ja myyjän välillä.


REKISTERÖITYMINEN & KÄYTTÄJÄTUNNUKSET

Hae asiakastunnuksia Anadia Oy:ltä esimerkiksi sähköpostitse tai rekisteröitymällä sivustolla. Tunnuksien avulla yritys voi nähdä hinnat ja pystyy tilaamaan tuotteita.


TILAAMINEN

Tilaaminen tapahtuu ensisijaisesti verkkokaupan kautta valitsemalla tuotteet ostoskoriin. Ostoskorista pääsee tilaamaan/muuttamaan/poistamaan tuotteita klikkaamalla "Siirry tilaamaan" sivustolle. Tilauksesta tulee tilausvahvistus sähköpostitse.

Tilaajan on annettava kaikki tarpeelliset tiedot totuudenmukaisesti. Anadia Oy ei vastaa, jos tietojen virheellisyyden vuoksi et saa tilaustasi, saapumisilmoitusta, tilaus- tai toimitusvahvistusta tai muita asiakirjoja.


HINNAT

Hinnastomme hinnat ovat verottomia hintoja, joihin lisäämme kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Laskun loppusummaan lisätään luonnollisesti verot. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

* Selvät hintavirheet

Pidättämme oikeuden perua tilauksen tai vaatia lisähinnan, kun kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe (tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen tavanomaisesta hintatasosta).

 

TOIMITUS

Verkkokaupassa myydään ensisijaisesti varastossa olevia tuotteita. Toimitusaika on normaalisti 1 arkipäivä. Toimitamme tilatut tavarat pääkaupunkisedulla (Helsinki, espoo, Vantaa) pääasiassa itse mahdollisimman nopeasti ja ilmaiseksi yli 60€ tilaukset (alv0%).

Muualle Suomeen toimitamme ensisijaisesti postitse (express paketti). Veloitamme rahdin todelliset kustannukset, jos ostos jää alle rahtivapaan rajan.

 

MAKSAMINEN & LASKUTUS

Myymme laskulla asiakasyrityksille. Suosimme erityisesti e-laskutusta. Yritysten ja yhteisöjen on ilmoitettava Y-tunnus ja muut tilauksen käsittelemiseksi tarvittavat tiedot tilausta tehdessään. Tarkistamme yrityksen luottotiedot ennen ensimmäisen tilauksen toimittamista ja mikäli maksuhäiriöistä on merkintä tai luottotietoja ei löydy, tilaus toimitetaan ennakkomaksutilisiirron jälkeen.

HUOM: Verkkokauppaan on kytketty maksupalveluosio, joka lähettää e-laskun asiakkaalle toimituksen jälkeen. Huomioikaa, että lasku on maksettava eräpäivään mennessä, tai järjestelmä lähettää huomautuksen. Jos haluatte lisää maksuaikaa, niin ottakaa pikaisesti yhteyttä myyjään.


TUOTEEN KORVAAMINEN TAI KAUPAN PERUMINEN

Jos tilattu tuote on loppu, niin se toimitetaan joko jälkitoimituksena tai poistetaan tilauksesta.

 

YLIVOIMAINEN ESTE

Anadia Oy ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei ole voitu välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, epidemia, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, sähkökatkot sekä häiriöt postin kulussa tai maantieliikenteessä.

Annamme ainoastaan suuntaa antavan tiedon tilattujen tuotteiden osalta saapumisesta, eikä siten vastaa rahdin poikkeuksellisesta viipymisestä.

Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä tuotteen myyjällä että asiakkaalla oikeus purkaa kauppa ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.


PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT

Ota yhteyttä myyjään mahdollisimman nopeasti. Selvitämme asiat henkilökohtaisesti.

Jos ilmoitat viallisesta tuotteesta, ilmoita siitä viipymättä.

Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.


SUOSTUMUS HENKILÖ- JA YRITYSTIETOJEN KÄSITTELYYN

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilö- ja yritystietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä